drawz Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Hei! Har søkt litt rundt på forumet, men finner ingen ordenlige svar. Så får lage en tråd og se om noen kan gi meg et svar :) Har en tanke om å få lakkert bilen min hvit med svart tak. Skal KUN lakkeres på utsiden. (ikke i dørkarmer, m.rom, invendig, osv) men bare utsiden. Så lurer egentli på hva dette vil koste meg? og hvor mye kan jeg spare om jeg pusser ned bilen selv? er ingen skader på bilen, finnes ingen bulker og ingen rust. Hadde vart fint om noen hadde en ca. pris til meg på dette. Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Priser varierer nok litt fra plass til plass, du får ta deg en runde rundt til forskjellige lakkverksteder så dei får se bilen, og spørre hvilke priser dei har, og det er ikke alle som tar lakkering av bil som eieren selv har pusset ned Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Regner med at det er litt prisforskjeller hos forhandlerne. Derfor jeg spurte om ca. pris :) Men takk for svar. Men hvor er det rimligst å gå? Har hørt at merkeverksted(f.eks. Ford) oftes er dyrest. Er dette bare tullprat? Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Hvilke verksteder som er dyr, og hvilke som er rimelige får du jo vite når du sammenlikner prisene du har fått etter runden din. Priser varierer jo også etter hvor i landet du holder til Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg