pettern91 Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Jeg har en bull audio 1000watts forsterker som jeg kjører en 10 tommer på, også har jeg en pioneer spiller. alt har funka bra helt til i går, da slutta subben å funke. på forsterkern lyser et rødt lys som det står PRT på. men det grønne lyset som det står PWR på lyser ikke lenger. alle sikringer er nye. noen som har peil?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Velkommen til forumet! birthday Da har PRoTection slått seg på, og du har noe galt et sted. Kortslutning av høyttalerkablene f.eks.? Sjekk kabler og slå av strømmen og se om det blir forandring. Skjedde dette mens du spilte eller over natta? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettern91 Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 takktakk=) åja, jeg har prøvd å satt i en ny subb med nye kabler, men like dødt, jeg har målt med målelampe, å det er støm inn til forsterkeren, både fra bateriet å på remote kabelen. det skjedde mens jeg spilte, spilte gankse høyt. takk for rask tilbakemelding :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Koble fra strømmen og prøv igjen da, gjerne uten høyttalerkablene tilkoblet. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettern91 Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 okei da prøver jeg det=) Bare slå av teninga eller ta av å på minuskabelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Av og på Minuskabel på forsterker holder, så PRT slukker. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettern91 Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 nå har jeg prøvd det, men den lyser fortsatt, er det noe kortslutting i forsterkeren da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 nå har jeg prøvd det, men den lyser fortsatt, er det noe kortslutting i forsterkeren da eller? Da har du testet med KUN strøm, jord og remote tilkoblet?? ikke noe høyttalere tilkoblet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettern91 Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettern91 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 ingen som har noen anelse hva det kan være da? er litt kjedli å kaste en forsterker til 2000:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Har du kjøpt den av meg? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettern91 Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 nei det har jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettern91 Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 det var en kamerat som har kjøpt den hos dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg