Skjefstad Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Fekk ikkje sove så eg prøvde meg på ein mod til. Har gjort litt meir på denne. - Større grill - Front og bakfanger - Senking - Og eit forsøk på å fjerne bakdøra og gjøre framdøra lenger - Gjorde det enkelt og forstørret hjula som stod på - Bitteliten detalj i tåkelyset :op Mod: Orginal: Framleis flott med tilbakemeldinger Korleis kan eg få lakken til å sjå meir realistisk ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Avensis Coupe Sedan ble kul :D Tøft moddet, stå på videre :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Håvard Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Ser bedre og bedre ut dette hær.. felgene blir mere riktig som sagt tidligere i forumet at hvis du beholder boltsirkelen når du blåser opp felgene så blir det bedre..;) Øvelse gjør mester..:D Siter Check out www.norskwankelregister.com :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Pent! Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martini Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Ble jo konge den!! Siter Altfor lenge til jeg kan få lappen... Buhuuu!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg