LangFørr Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Heisann. Driver og funderer på hvordan kam jeg skal velge til min B20. Specs: Blokk B20 med 92mm boring Topp Steg 3-4 Dellorto DHLA 48 Står foreløpig mellom KGtrimnings KG5 eller KG6 kam. Men har hørt litt diverse om kvalitet på disse. Så lurte på om noen av dere har prøvd kammer ifra Timo, KM-cams etc? MVH Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amazon121 Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Hei Stian. Se litt på kammene som TG har. http://www.tgmotor.com/ford.htm De er noe dyrere enn KG men tror nok at kvaliteten er bedre også. Han har ikke priser på nett, men han er trivelig å snakke med. Ring han for priser. Stålkammene hans er dyre, men tror og har hørt at de virker bra. Har kjøpt en selv som skal inn i min motor. Gleder meg til å få den i gang igjen en vakker dag. Hehe. Az121... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Hei.. TG987 du har bestilt deg da? eller specialtillverkad :)? Han har jo så my gromt, må nok ta en telefon dit når jeg får pæng. Takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Er jo ikke b20 sugis jeg har bygd, men jeg bestilte kam av km cams, bare ringte ned og fortelte hva jeg hadde gjort med maskinisten og hvor jeg ville ha register hen og slikt, så laga han en kam ut ifra det. Det kosta 3000, og jeg er ganske fornøyd, har ikke bremsa no enda, men blei sinna ja. he he Da ere lettere og få en kam som passer til oppsettet ditt, enn og kansje prøve flere forskjellige før man blir fornøyd. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amazon121 Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hei igjen. Ja, det er TG987 jeg har kjøpt inn. Tok ikke sjanse på å kjøpe TG990, den egner seg visst nok best på stripa. Az121... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkke Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Hei! Veit ikke noe om produkterne! men folkraceshoppen i sverige har billige kammer! Er en bra diskusjon på svenske amazonklubben om kammer på forumet trimmad motor nå, og der de prater mye om omslipning mm. Og en diskusjon om viktigheten av avstemt lengde på insug! På ca:2L sugemotor og varvområde opp mot 7500rpm virker 41cm fra insugs ventil til enden av førgassertrakten passe! Mvh Niklas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg