gringe Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Hei! Har en kenwood dvd spiller i bilen min som jeg monterte idag. Problemet er når jeg skal se film. bildet kommer ikke ,men det kommer lyd fra filmen... eneste som kommer opp er en skjerm hvor det står PARK og noe... er det en ledning som skal monterest en plass for at jeg skal kunne se film?? Takker for svar!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Er ei ledning bak som egentlig skal på håndbrekket.. Denne ledningen er det bare å sende til jord. Altså minus, så funker alt.. :D Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Hei! Har en kenwood dvd spiller i bilen min som jeg monterte idag. Problemet er når jeg skal se film. bildet kommer ikke ,men det kommer lyd fra filmen... eneste som kommer opp er en skjerm hvor det står PARK og noe... er det en ledning som skal monterest en plass for at jeg skal kunne se film?? Takker for svar!:) Jepp. På kabbelene som følger med spilleren så er det en kabel som det står handbreak eller noe slik på. Denne må du da koble direkte til jord for at du skal få bilde på skjermen. Det mest riktige er at du kobler den til håndbrekke slik at skjermen kun fungerer når du har på brekket, men for å å få bilde heletiden så tar du rett og slett å skrur den fast til jord. :pimp Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Er ikke alle spillere som tillater å koble direkte til jord! Så dersom du fremdeles ikke får bilde etter at du har koblet til jord, så er det enten et relé som må til eller en bryter. Nye spillere krever, som regel, at jord blir trigget, og ikke er konstant jordet. Rop ut dersom du ikke vet hvordan du skal koble til et relé, så skal jeg slenge ut en liten oppskrift til deg. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gringe Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Takker for svar!! Tok ledningen å koblet den til jord, dermed fungerte den som den skulle :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robroy Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 noen som vet hvilken farge parking ledingen er ? alle lappene er revet av på min spiller kjøpte min brukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 noen som vet hvilken farge parking ledingen er ? alle lappene er revet av på min spiller kjøpte min brukt min var sort&grønn (kenwood speller) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg