Skjefstad Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Såg eg hadde photoshop på dataen og tenkte eg ville prøva litt :) Ikkje så masse som er gjort men er jo min første. Fint med tilbakemeldinger. Orginalen: Mod: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Bra til å være første mod :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Håvard Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Ser ikke verst ut den der du..til å være første mod.. bare passe på at når du senker bilen så husk å få framhjulet på utsiden av skjermen når hjulet står i sving. ser en liten glipe der.. keep up the good work:peace: Siter Check out www.norskwankelregister.com :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg