Beinet1 Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 (endret) Hei, Dette lyset dukket opp nylig i dashbordet. Hva betyr det og hvordan blir jeg kvitt det? Bil: Skoda pick up 1,9D -97 Endret Oktober 7, 2009 av Beinet1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Fattern har dette på Toyotaen sin. Eg trur det betyr at køyrelysa er på. Men sjekk om tåkelysa dine er av Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Tåkelysene er av. Mulig det betyr at kjørelysene er på, men temmelig plagsomt da jeg menere det ikke skal være noe lys inni der når alt er OK. Lyset kom etter et velplassert slag oppå dashbordet for å få halvparten av instrumentlysa tilbake :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Tåkelysene er av. Mulig det betyr at kjørelysene er på, men temmelig plagsomt da jeg menere det ikke skal være noe lys inni der når alt er OK. Lyset kom etter et velplassert slag oppå dashbordet for å få halvparten av instrumentlysa tilbake :) Da fikk du nok dette tilbake også ;) Grønt er ingen varselfarge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg