kfh74 Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Bensinpumpe til VW Golf Gti mkII Kan jeg bruke denne til min Golf MkI Rabbit Gti (1,8l/112 hk) selv om denne pumpa er til en MkII? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Bensinpumpe til VW Golf Gti mkII Kan jeg bruke denne til min Golf MkI Rabbit Gti (1,8l/112 hk) selv om denne pumpa er til en MkII? Hei. Den til golf mk2 gti passer ikke,du må kjøpe til saab 900 turbo den funker helt topp,den bruker jeg på min mk 1 gti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kfh74 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Du tuller nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Spør på biltema om du kan få se den til golf mk2 så ser du med ein gang ka jeg mener me det ,den saab har er akuratt lik den som skal være på golf mk1 gti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 ååååå det som er endag finere me det er at når du har kjøpt den nye pumpa så bare rengjør du den gamle grundigt å legger den i posen å oppi eksa å leverer tilbake å få tilgodelapp, å vips så tar du en kviklunch til 9 kroner å du får resten av pengene tilbake :-) altså gratis bensinpumpe Biltema er en genial plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kfh74 Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Håper jeg ikke får pumpa di da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Håper jeg ikke får pumpa di da..... x2 Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Lurer på om samme framgangsmåte kan brukes på oljefilter også. Bør jo bli fint nok igjen etter ei lita runde i oppvaskmaskina:doh. Glad jeg har slutta med K-Jet, så jeg slipper å få ny gammel pumpe fra Tema. Om man ikke får tak i Saab-pumpe kan man også bruke tilsvarende fra Volvo med K-Jet. Saab 900i er også en egnet donor dersom man trenger ny mengdefordeler. Erfaringsmessig er denne gunstig innstilt når man kombinerer denne med styretrykksregulator og gasspjeld fra Audi 5E:). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg