Streetbandit Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hei, Har en golf gti 1,8 20V turbo som til tider bare sviver på 3 sylindre. Dette kommer og går. Har funnet ut at feilen ligger i sylinder nr 3, ved og koble fra dyse kontakta. Da sjer det ingenting, men kobler fra kontaktene på en av dei andre dysene så hoster bilen å dauer. Så da sviver den jo bare på to. Etter jeg fant ut av dette har jeg, prøvd å bytte om plugger, plugghetter, coiler, dyser. Ingenting forandrer seg, feilen ligger forsatt i sylinder nr 3. Hva kan dette være??? Noe annet jeg bør sjekke??? Virker ikke som om det kan være en ventil heller siden det kommer og går.... Er heilt hjelpesløs, finner ikke ut av det på verksted heller. Bilen har bare gått 128000... På forhånd takk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besta2 Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Er Bilen Chippet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Hva med LMM??,bilen blir sånn også..Hvis LMM har gått til helvete,så vil bilen oppføre seg sånn..Værste fall,så må du titte inni motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 er det stortsett på tomgang og lave turtall den fusker? Mens den går på alle fire ved litt høyere turtall og belastning? i såfall mistenker jeg dårlig kompresjon på den sylinderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petal Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 er det stortsett på tomgang og lave turtall den fusker? Mens den går på alle fire ved litt høyere turtall og belastning? i såfall mistenker jeg dårlig kompresjon på den sylinderen. Beklager at jeg tar opp en såpass gammel tråd, men har samme bil med samme problem, og lurte bare på utfallet av denne saken? Min er en 99 mod. som nærmer seg 200.000. Har ikke lokalisert den synlinderen som detter ut, men coiler, plugger etc. er målt og funnet i orden. Dersom det er dårlig kompresjon som er problemet, hva er vanligste feilkilde og hva må evt. repareres (kostnad?)? Bilen skal på verksted nå av annen årsak, men vurderer å få de til å se på dette problemet også, men frykter det fort kan bli kostbart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.