Cheron Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Jeg har en 8V gti maskin som skal sjekkes for feil etter bytte til 16V maskin til helgen.. Det jeg lurer på er om det er noe marked for en brukt 8V gti maskin, kjørt 149 000. Ny reg.reim for 2 mnd siden, byttet simringer etc etc... Noen som trenger??? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Det hadde faktiskt vært aktuelt til 1'ern min, men den selger jeg mest sannsynlig til våren når det blir bart på veiene og gti'n kan trekke luft igjen :D Om mange kommer til å lese denne tråden så er jeg interissert i en 16v hel med kompl. nett. #ps. ikke meningen å føkke opp no tråd her# :) Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 pris? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by G60Turbo pris? Aner ikke... Vil ihvertfall finne ut hva som må gjøres med den. Og hva er en sånn maskin verdt da?????????? Går an å bli enig om en pris, evt bytte mot annet snadder ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg