OnlyMe Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hallo kjære dere kan noen hjelpe. Bilen min en bmw 318i har plutselig begynt å juke, eller hoppe eller hva jeg nå enn skal kalle det. hva kan dette være? og er det dyrt å fikse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 JUKE?..................................... wtf er det? Du må nok forklare litt mere hva du mener med å "juke"... er det motormessig? drivverk? i fart? sakte gående? høyt eller lavt gir? kaldt eller varmt.. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waqqi_88 Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 hei.. har noe slikt problem med min oxo.... hvis dette er noe av det samme som du har.. Bilen hopper som en hest, den gjør det eks når eg setter bilen i først giret og skal finne gripe-punktet. Den gjør det også når eg bytter gir, eks kjører av motorveien og setter bilen i 2 gir for å trille eller noe. Da helt uten videre begynner bilen å hoppe akkurat som om eg skulle ha lekt med gassen på bilen. Den går og nesten kveles og når og nesten kveles. Skjer ved lav turtall/høyt gir i lav fart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 er ikke løse foringer til opphenget bak da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg