tommyfo Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hei, er på nippet til å bestille en ny Focus stv, men er usikker på hvilket understell. Original understell senker 10/8mm og virker bra komfortabelt. Bilen ser derimot like høy ut som originalt, hviklet ikke er så pent. Ser at Focusen kan leveres med Eibach 30mm fra fabrikk, og lurer på om noen av dere har prøvd dette og kan si litt om hvordan komforten er i forhold til originalt sportsunderstell.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phnx85 Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Har ettermontert Eibach fjærer. Nå har jeg riktig nok en MK1 Focus, så den kan vell neppe direkte sammenlignes med nyeste modell, men den ble litt stivere uten at det ble ubehagelig. Utsendemessig ble det mye bedre :) Siter Teori er når du vet alt, men ingen ting fungerer. Praksis er når alt fungerer, men du vet ikke hvorfor. Jeg kombinerer teori og praksis, så hos meg fungerer ingenting og jeg vet ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg