S-2000 Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Er interessert i enten nye eller brukte Momo, Sparco eller andre merker som produserer "racing" stoler til gatebiler... Fargene må inneholde (kun) svart og gult... Kanskje med med mindre det er noen mindre nyanser som er i andre farger. Hovedpoenget er at jeg ønsker stoler til interiøret som bygges om dagen, og svart, gul og carbon er sålangt stikkordene... Tips om hvor evt. dette skaffes tas imot med glede, selv om at jeg er klar over Felg Import som importerer Momo Seter. Hovedsaklig kunne jeg godt tenkt meg brukte seter så lenge de er i en ok stand... Ta kontakt på enten mail (eric@lomme.no) eller PM her på forumet... På forhånd takk! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Var det ikke en på forumet her som solgte 2 stk gule og svarte momo stoler?? helt nye?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Her er da noen til ok pris: http://www.tuning.no/tilbud.html Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Hvordan er det slikt fungerer i forhold til å passe fra bil til bil? Er det evt. kjøp av nytt "understell" som det handler om? Eller tar jeg feil? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Noen som sitter på svar? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 ... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by S-2000 Hvordan er det slikt fungerer i forhold til å passe fra bil til bil? Er det evt. kjøp av nytt "understell" som det handler om? Eller tar jeg feil? Tror man får kjøpt ferdigtillpassede understell til de mest kurante bilene. Vil man ha setet i en ukurant bil må man finne seg i å bruke et universal-understell, og da kan det lett bli litt tilpassningsjobb:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 En CRX Del Sol er jo neppe noe Jetta eller Golf da, men spørsmålet blir vel evt. om denne bruker like understell som de andre Civic'ene... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Larvik bilpleie og bilglass har et sett sorte MOMO seter som kunden ikke har hentet. Ring å hør om du kan få disse til en god pris . martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddz Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by Finepix Tror man får kjøpt ferdigtillpassede understell til de mest kurante bilene. Vil man ha setet i en ukurant bil må man finne seg i å bruke et universal-understell, og da kan det lett bli litt tilpassningsjobb:) Hei Eric. Hvis du kjøper f.eks sparco-stoler får du med understell og monteringssett, ingen problem å montere disse. Setene blir ofte vanskelig å få godkjent dersom du ikke har med monteringssettet fra produsent. Når det gjelder forskjellige lengder osv/størrelsen på understellet kan de helt sikkert gi deg svar hos en forhandler. Tenkte lenge på sparco-stoler i sol-en min, har sett flere som har det i den bilen, så det skal ikke være noe problem å få plass til stolene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddz Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 BTW snoopy på ch-forumet gav meg en adresse til en importør av disse.hør med ham! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 kom over en annonse på autodb. Står ikke noe om hvilken farge det er på stolene, men det går det vel an å finne ut. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=374780 Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg