Gå til innhold

få lappen tilbake.

Ranger emnet


terr23

Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg mista lappen for 1 1/2 år siden så mista jeg jobben, utsettelse tia mi er 3 år.. (SYYYYKT lenge)

så lurer jeg på om pelle politi tar hensyn til at jeg kan få lappen igjen tidligere så jeg kan betale denne jævlige bota på 10 000kr :P

 

har som sagt vært uten lappen i 1 1/2 år og så tenkte jeg på og søke om og få lappen igjen etter 2 år.. tror dere pelle politi vil godkjenne denne søknaden ? det er jo over halvparten av tia.

 

er utdanna rørlegger så trenger bil lappen i jobb sammenheng.

 

hva burde jeg gjøre for og få den tilbake? (skal snart inn i buret så tenkte jeg skulle ta sikker sjåfør kurs der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilpost, flyttet.

 

Ifølge tidligere tråder her på forumet er dette vanskelig. Boten kan nemlig deles opp i (omtrent) så mange avdrag du ønsker, så betaling av boten tar de ikke hensyn til desverre...

 

Skjønner at dette er en vanskelig situasjon, men har du vurdert å søke større firmaer som har store prosjekter? Da trenger man ikke nødvendigvis lappen... Det er ofte en av betingelsene i stillingsbeskrivelsen, men du kan jo forklare situasjonen under jobbintervju evt.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista lappen for tre år, da har du gjort noe alvorlig også, fyllekjøring eller veldig uforsvarlig kjøring... Samma det, ikke min sak.

 

Men om du søker kan du få den tilbake, eller du kan få ett nei, litt trynefaktor, litt flaks og litt hva du har gjort avgjør dette.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Mistet selv lappen for 2 år og 3 måneder siden. Kjørte for fort, og fikk utsettelse på 32 mnd, og 21 dager på koslige Sandeid ;)

Har nå gått 27 mnd og har i det siste sent 3 søknader til politiet. De første 2 fikk jeg blankt nei på selv om jeg tok med at jeg trenger lappen i jobb sammenheng.

Den siste søknaden vil de ikke svare på en gang, så nå skal jeg bare ringe en gang i uka å mase på de :p

Som sagt hjelper det lite og søke, men det verste som skjer er at de svarer nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår