melonen1 Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Har fått litt problemer med den høyre høytaleren min fremme. Når jeg har litt volum (20 og mer) så kutter høytaleren, spesielt når Bassen trykker til. Etter å ha skuret litt slår den seg av og bare den ene høytaleren fungerer. På spilleren kommer det opp CD-failure. Noen som vet? Har plutselig blitt slik, og ble enda verre da jeg satt inn ny sub. Siter Volkswagen Golf IV 1,4 -98 x: Volvo 240GL 2,3 -89 x: Volkswagen Transporter -74 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 har du litt info om anlegget? har du forsterkere? bare på sub? på alt? hvordan er det koblet? info! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psycho-look Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Jeg har akkurat samme problemet, men nå vil høytalerene fremme ikke spille i det hele tatt, forsterkeren er en alpine mrf-300 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Dette blir nesten som å spørre "hvor lang er en hyssigstump"... og er da umulig å svare på. Dere må si HVA dere har av utstyr, og HVORDAN det er koblet opp ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Post 1; Høyttalerkablene til en høyttaler (i dør?) kortslutter mot jord pga. vibrasjoner når bassen kicker inn. Sikkert samme grunnen til Post 3 også. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg