azn85 Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Noen som kan hjelpe meg! Har montert xenonkitt på min A3 (nær og tåkelys). Det som skjer er at den ene nærlysa/tåkelysa ikke lyser, og da må jeg slå motoren av og på igjen før den lyser. er det noen som har opplevd det samme? har Canbus xenonkitt på alle lyktene. Siter Audi A3 Sportback X: Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 prøv å sett på parklysa når du starter bilen, deretter når bilen er startet så slår du over til kjørelys.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hva skjer hvis du setter på kjørelysene og veksler fram og tilbake på bryteren? Tenner de da? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azn85 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Noen ganger går det ann å slå på brytern fram og tilbake, mens andre ganger må jeg slå av motoren før de tenner på igjen. Skal prøve å sette parklys når jeg starter motoren, for å sjekke om det blir bedre. Siter Audi A3 Sportback X: Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Prøvd det? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azn85 Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Prøvd det? har prøvd ...men ser ikke ut til at det hjelper 100%, men jeg trengte bare å dreie brytern av og på før den ene tåkelyset slo seg på igjen. Siter Audi A3 Sportback X: Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg