JoCCe Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Tenkte jeg kunne lage en liten tråd her inne om bilen min, da jeg ikke finner noen gode ford forum. Bilen kjøpte jeg i sommer etter at jeg lenge har hatt lyst på Lightning, men så økonomien an og endte opp med en 97mod f-150 med 4,6l. Er ligthning front og skjørt på den, samt lykter og grill. Har ikke så gode bilder på data nå, men skal ta flere ;) Har nå kompressor fra powerdyne, større bensin pumpe, bensintrykks regulator, gibbson headers, magnaflow eksos. kompressor er ikke montert da den får lite bensin ved ladetrykk, forige motoren brant vistnok hull i stemplene pga dette. Har bredbånds lambada nå også. tips til dette? tillegs sprut, større dyser? Joachim EDIT: Ja den var lav bak siden den var full av dekk, bladfjærer osv ;) Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg