theman88 Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Hei! Jeg har en 97-modell Vento 1.6 GL som er litt daff.. Har byttet luftfilter. Effektanlegg kommer snart. Har vurdert å sette turbo i bilen. Er det vanskelig å få godkjent? Noen som har erfaringer? Nå har bilen bare usle 101 HK. Motoren er en AFT-motor. Har også tenkt på å skifte hele motoren, men Møller sa at VW godkjente ikke at biler nyere enn 92-modeller kan modifiseres med annen motor enn det som var originalt levert på akkurat den bilen. Slik jeg forsto han på Møller, så kunne jeg ikke sette inn en VR6-motor inn i bilen, da MIN bil ikke var originalt levert med denne motoren. Det eneste var om det var noen motorer som TÜV hadde godkjent til bruk i Ventoer. Noen som har en link til dette? Evt. tips til hvilke motorer som er bra å bruke? Siter "I live my life a quarter mile at the time" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Tror jeg heller ville satsa på å kjøpt feks en vento med VR6 motoren i stedetfor. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theman88 Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Ja, men er blitt for glad i bilen.. Har ikke hjerte til å selge den.. Siter "I live my life a quarter mile at the time" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg