Kimmern87 Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 hei er det noen som har erfaring med motor bytte? med det tenker jeg sånn som Pris på en ny motor(1.9 TDI quttro) da trenger jeg ikke en ny motor men kanskje en brukt som ikke har gått for langt... er det mye arbeid å bytte motor? sånn i forskjell til andre biler... ser det er litt trangt i A4'er :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 Ang pris på motor vet jeg ikke.. men har du en til og hjelpe deg, elefant(motorløfter), verktøy og 2 bokker til og få bilen opp i luften framme så er det ikke vanskelig ;) jeg tok ut min motor på min A4, og det var gjort på noen timer :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hva er paj på motoren som sitter i? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg