XETH-G Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 (endret) har et problem hver gang det regner/ er kaldt ute... så fusker motoren... når jeg starter bilen, så går turteller opp og ned, fra 1-0... så jeg må ruse den en stund så gir det seg... men under kjøring så hender det seg at turtallet går drastisk ned og nesten kveles hvis jeg ikke clutsher og ruser den igjen... hører også av og til noen smell... må også nevne at lampen som står for: fel i motorns elektroniska system, lyser... men den har lyst lenge uten noen problemer tidligere... (om denna lampa inte slocknar efter att motorn startas, har et fel upptackts i motorns bransle eller tendingssystem. detta kan innebara at motorn inte uppfyller avgasforeskrifterna. om lampan borjar blinka snabbt under kørning betyder detta att ett kommunikasjonsproblem foreligger mellan den elektroniska startsperren och motorns styrdator. varninglampan for den elektroniska startsperren bør tendes och fortsetta lysa... (min lyser hele tiden).... har byttet tennplugger og kabler... -hva kan være galt? håper på å få svar som evt. kan hjelpe meg på veien uten problemer:volvopower: Endret September 28, 2009 av XETH-G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S40_Power Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Hadde lignende problemer med bilen min. Byttet gass spjeld sensor og problemet ble borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg