TerjeA Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 hei. vr6en har nå stått parkert 5-6 dager, og vill nå ikke starte. :( den får ikke bensin. det er releet som ikke slår inn når eg skal starte den. det skal ha 12 volt inn på styrestrøm, men får ikke mer enn 4,25. tror dere det er hjernen som har tatt kvelden, eller et nesten brudd i kabelen fra hjernen, og til releet? :S :S takker for alle svar. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Mange biler har en kollisjonsbryter som kutter strøm til bensinpumpa ved kollisjon. Denne kan av og til løse ut uten grunn, og da starter ikke bilen. Vet desverre ikke hvor denne bryteren sitter på golf... Desverre kan det også være mange andre ting som lager problemer. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Sikker på batteriet levere nåkk? :) Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 har nå målt meg frem til at det er 12 volt på ledningen inn på baksiden av sikring/releboksen, men i utgangen til releet er det bare 4.. så inni boksen har det altså skjedd soe som gjør at det synker fra 12, til 4 volt.. noen som vet hvor jeg får tak i ny boks? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg