dikani Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 (endret) Hei har en vectra 95 modell 2.0 16v hadde akkurat bilen inne og skiftet til bytte caliper hos opel foran på bilen. Jeg får bilen tilbake og etter en liten tur slutter turteller, speedometer å fungere, samt elektronikk lys osv lyser. bilen slukkes og startes igjen og den fungerer. nå begynner plutselig turteller å fungere.?! neste gang den kjøres blinker elektronikk lampen tidvis, oftest ved bremsinger? heller ikke kilometer teller fungerer, men bakgrunnslys osv er som vanlig. gangen etter der igjen den startes, slukker bilen av seg selv i nedover bakke. hva kan dette være for noe?! noe Opel har rotet til når de har skiftet caliper?!:vampire: Endret September 25, 2009 av dikani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 kan jo være batteriet ditt, er dette gammelt? dette skjedde med min Audi A3, batteriet var gammelt, utladet, tilslutt bynte alt å blinke, tilslutt stoppet bilen. Tok batteritest, resulterte i 3 % helsetilstand. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 vectra a eller b? ser ut som du har dårleg kontakt eller jordingsfeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berniebp87 Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Hadde samme problemet jeg også, sjekk alle sikringene dine nøye! Gjerne ta ut en og en og se etter, jeg brukte lommelykt først, men klarte ikke å se noe, men da jeg tok ut en etter en oppdaget jeg at en sikring hadde en bitteliten glipe som gjorde at det ikke fungerte. hvis det er sikringen, er dette ett 5 kr problem ;) lykke til :) Siter ///Alpine FI Dynabel Soundstream Min prosjekt tråd: http://www.bilforumet.no/prosjekter/238298-opel-vectra-ground-pounder.html#post2618037 Takk til Elutstyr.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg