nicolas Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Heisann! Håper dere ikke syntes jeg forsøpler forumet ved at jeg linker til mitt eget arbeide..? men jeg tenkte jeg nesten måtte fortelle hva jeg syntes, synd dekkene ikke dugde for terrenget: Les og se bilder: http://www.cool.no/artikler/bil/vw/touareg-test-nov03 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Jeg møtte en sånn mellom Trysil og Elverum i helga, nederlandsk var den tror jeg. Dæven den var svær altså! :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolas Skrevet Januar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Den er ganske stor ja, større en man gjerne tror. Men diger er den ikke. Det jeg likte så godt var den robuste macho-følelsen kombinert med tysk kvalitet og eleganse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg