Lillelygre Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Hei. Har to høyttalere som er koblet til en ISO-kontakt, og en forsterker som er koblet på rød/hvit inngang på spilleren.. Problemet er at når jeg starter spilleren, begynner kun sub`en å spille. så prøvde jeg å plugge inn og ut ISO-kontakten fra spilleren, å da virker høyttalerene også.... hva er det som skjer? noen som har opplevd lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Velkommen til forumet! birthday Så du sier at du må dra ut ISO-kontakten til høyttalerne for at de skal begynne å spille? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillelygre Skrevet September 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Jeg må dra den utav, også sette den inn igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg