Drambliukas Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Hei Noen som vet hvor jeg kan få tak i Tuning/styling til denne "jaguaren" ? Har et ønsket om å finne noe hvassere tennplugger, luft filter innsats, samt chip. Skulle også likt å visst bolt sirkel og innpress da jeg trenger nye sommerfelger. Inni bilen er de fleste paneler av lakkert tre som ikke er så veldig fint, kunne tenkt meg å bytte dette ut også. Håper at noen der ute vet noe å kan svare meg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Hmm.. utfordring den der... Luftfilter kan du jo alltids prøve med universal sports-filter..(f.eks Torshov Bilrek), chip... Send en mail til TS Racing..de lager egne.. Plugger... Tipper det finnes noen fra Denso (Irridium).. Hør med forhandler.. (F.eks Jacob's Auto Supply) Må tenke litt mer på bolt sirkel og evt styling.. Håper du fikk litt svar da hvertfall.. :-) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg