Baldrick Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Vurderer å kjøpe noen felger fra en som kommer fra Røyse (Buskerud) men han har ikke tilgang til nett så jeg får ikke sett dem. Skulle derfor hatt noen til å sett på de og tatt bilder av dem.... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Hvor i Buskerud ligger dette? Har aldri hørt om det og fant heller ikke noe på http://www.visveg.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Når jeg søker på Gulesider ser det ut til at det ligger i Hole kommune ikke så veldig langt ifra Hønefoss. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Okidoki..... Da er det nok noen som er nærmere enn meg. Kjørte nok forbi der i går på vei hjem fra Gol da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Jeg bor her.. har bare et crappy 1 megapixel kamera da.. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg