mjepson Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 har funnet noen som kan valse hjulbuene nå, spørsmålet er hvordan skal man gjøre det? Skal man ta av plastikken på innsiden av buen? skal kanten på buen bøyes eller noe sånt?` Hva med å bare ta av den plastikken og kjørt sånn ville det gått? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by mjepson har funnet noen som kan valse hjulbuene nå, spørsmålet er hvordan skal man gjøre det? Skal man ta av plastikken på innsiden av buen? skal kanten på buen bøyes eller noe sånt?` Hva med å bare ta av den plastikken og kjørt sånn ville det gått? Bruk valse,varm opp og ta av innerskjermene.... er mulig å kjøre uten de men de beskytter jo mot dritt og møkk Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 skal jeg valse kanten som stikker inn da? da vil jo ikke plastikken passe etterpå.... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 plastikken er bare i veien;) valser du mye så får du nok ikke på plast skjermene...på min finnes det ikke plast i skjermene:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 er det noen som vet hvor mye jeg kan få til å valse uten å omlakkere? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by mjepson er det noen som vet hvor mye jeg kan få til å valse uten å omlakkere? 1-2cm e vel fullt mulig.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 blitt noe valsing på deg da ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 tja kanskje til sommeren, men kjører på 13" stålfelger nå så venter med avgjørelsen til jeg ser om jeg får råd til 8x14 eller 8x15, da blir det mer strekk i dekket og muligens slipper jeg valsing... Er litt drit å må ta av plastikken på innsiden... kanskje den kan "varmes opp" og bøyes? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 ska du max senke så er nok "klipping/modifisering" av plastikk`n.. eller sånn så blueboy`n.. fjerna ;) best.. sko ein tru :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 tja er vel egentlig det samme det... bare vaske litt av og til :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Lot nå mesteparten av plasten bli jeg - tok bare bort der det tok i ... er jo tros alt beskyttelse mot steinsprut , salt og annet faenskap ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg