Kvilt Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Det er jo så my interdekk reklame på bilforumet nå at det er umulig å lese enkelte innlegg på normal måte!? Dekker jo for siste del av settningene. Håper det blir gjort noe med dette? Eks: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Det skal ikke være sån. *Fikse* Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Nå var det ikke stort reklame.... Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Problemet er kun i kjøp&salg der man kan legge ved bilder. Nye bilder som blir lagt til skal det ikke være noe problem med. Skal jobbe med å gjøre det med eldre bilder og. Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 (endret) Nå som jeg skrev et par PMer la banneret seg diskre over meldingsboksen så jeg ikke så hva jeg hadde skrevet lengst høyre. Jeg vet også at flere har hatet en sånn kvadratisk reklameboks for ei bilbok(?) som la seg oppå innlegg i tråder. Jeg har XP og Opera v9.52. PS! Dette skrev jeg egentlig i den andre "skjer med forumet" tråden da jeg i irritasjon ikke så denne tråden før etterpå. Endret September 25, 2009 av Skody flyttet innlegget hit fra annen tråd + moderert meg selv litt Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 jeg plages med at reklamen kommer over bildet når jeg forstørrer det. 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Jeg og har problemet , og det i helt andre forum enn kjøp/salg, men ved forstørring av bilder, og det går over teksten også. Ikke noe stort problem, akk så irriterende liten bagatell :-) Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Er det store hvite feltet som plager meg :P URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Marius: Får du betalt for denne reklamen, eller er det kun for å skremme bort de siste medlemmene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xotick Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 De to oppe og nede på siden gjør meg ingenting, det er den på høyresiden som irriterer. Den følger ned når man scroller og hele forumet er blitt mye smalere enn før... noe som gjør at hele forumet føles trangere og mindre oversiktlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Marius: Får du betalt for denne reklamen, eller er det kun for å skremme bort de siste medlemmene? Hva tror du da? Er ikke gratis å drifte BF.no heller....... URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Hva tror du da? Er ikke gratis å drifte BF.no heller....... Det er heller ikke så dyrt at de resterende medlemmene som er her, fortjener å drukne i reklame.. Da viser man ikke stor hensyn til medlemmene sine, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Eg har ikkje det probleme. Men det er nok bare for at eg har ein gammal skjerm. Så reklamen på høyre side er skjult, må scrolle til høyre for å sjå reklamen. :D Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Det er heller ikke så dyrt at de resterende medlemmene som er her, fortjener å drukne i reklame.. Da viser man ikke stor hensyn til medlemmene sine, mener jeg. Er forsåvidt enig med deg. Synes den som er på høyresia kunne blitt fjerna så vi får tilbake bredden igjen. Trenger ikke en 90 graders vinkel for at interdekk skal synes :D URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Få fjerna den reklamen på høyre side som blir med når du scroller nedover. De dekk-animasjonene var også jævli irriterende. jadajada det koster penger å drifte forumet, men reklamen behøver ikke bli SÅ jævli dominerende. Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg