Nøkkelknippe Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Hei Har ein honda accord 95 2,0l som det er noko gale med ABSen. Når bilen er kald og har stått i ro i 2-3timar og eg startar opp, lyser ikkje abs lyset og eg har abs bremser (TESTET). Men om eg slår av bilen og startar igjen etterpå lyser ABS lyset og eg har ikkje ABS. (testet) Nokon som veit kva som som kan vere gale..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 At abs-lyset lyser er jo et varsel på at den er noe galt med det. Kan være føleren som er moden for utskiftning Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøkkelknippe Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Kor mykje koster ein føler? Går det an å bytte sjølv? Og slike feilsøkingar på bilen, må det gjerast på HONDA verkstader? Eller kan det gjerast kor som helst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Det kan være Sensoren, hjulnav, ledningser eller hele sentralstyreenheten. Feilsøking kan gjøres på alle verksted.. Har probelmet selv, begynte som deg, men etterhvert lyste det hele tiden. Skiftet hjulnav og sensorer på alle hjul til 20 000kr, uten nytte. På Mandag skal jeg kjøre til Polen og skifte ut styreenheten.. Stress! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøkkelknippe Skrevet September 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 (endret) Takker for svar. Var dette på poloen? Nokon som vett kva det koster med ein feilsøking? Endret September 26, 2009 av Nøkkelknippe la til noko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg