AudiLow Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 har mistet instrument lys, kjørelys bak og skiltlys bak. noen som vet noe om ka så kan være feil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 (endret) Du HAR vell sjekket sikringene? Virker parklys og kjørelys foran da? Hvis det kan være noe annet enn sikringer tror jeg kanskje det er lysbryteren, med tanke på alle de lysene går på samme knapp... :) Litt kjedelig med tanke på disse mørketidene som kommer...? EDIT: Viktig at du sjekker parklysene og kjørelysene hver for seg... De har jo forskjellige steg på bryteren.. Hvis du har tilgang til et multimeter så kan du ta av rattstammekappen og feilsøke kontakten.. det var slik jeg gjorde når jeg monterte tåkelysene. husker ikke helt oversikten nå, men 2 tynne hvite ledninger er til parklysene... den ene venstre og den andre er høyre.. sier seg selv :) Endret September 22, 2009 av forgot10concept Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiLow Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 hehe, har sjekket alt av sikringer ja. men var på møller bil og di sa ikke så mye egentli.. luring han som så på den, men fant ut at det IKKE var bryteren sa han, pga har ikke automatisk kjørelys ellr parklys, men ja har kjøre lys nær/lang lys, men mangler forsovidt alt annet. :S men må vell være noe relè ellr noe då og alt uten om kjøre lys fremme går på samme krets ? takk får svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Ja, reléet er lurt å sjekke.. ;) Har ikke snøring om hvilket det er, men bare spørr de på en bilrekvisita butikk eller noe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audirobban Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 fant du ut av dette? Sliter med det samme på min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 på min så hadde ledningene ryki der dem går gjennom den gummipølsa fra taket og inn i bakluka, da begynte instrumentlysene og kødde og av noen merkelig grund, kan være det samme? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiLow Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 ja, lenge siden jeg har vært innpå men irriterte meg lenge, MEN fant ut av det ja om noen har samme problem. Det var Hele Lys bryteren på ratte som ikke virket, var ikke så logisk med tanke på at det gikk ann å skru av å på kjøre lys framme me den og nær- og fjernlys, men kjøpte ny (brukt) Lys bryter igjen å alle lys virket :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blanck Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 hvordan fikk du løs lysbrytern?finn ikke ut hvordan jeg tar den av på min bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleMartin Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 på min så hadde ledningene ryki der dem går gjennom den gummipølsa fra taket og inn i bakluka, da begynte instrumentlysene og kødde og av noen merkelig grund, kan være det samme?Akkuratt det samme skjedde på min s6, ledningene inn i bakluka hadde ryki så da gikk instrumentlysa og lys i cd spilleren og skiltlys bak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg