BjørnarGolf Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Probleme er som følger Når jeg startet bilen MÅ jeg ha gass for den skal svive på tomgang(kald motor) Så holder jeg litt gass, da går det fint å kjøre, men av og til kan den plutselig stoppe rett etter jeg har løst ut clutchen. Hvordan stiller jeg tomgang, virker bare som det er sånn spesi ståltapp som reagerer på varme som regulerer tomgangen ved kald motor. Noen som har opplevd dette? Hva kan det være? Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Ingen som har opplevd/fiksa sånn problem? Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet September 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Please folkes! Eg finne ikkje udav det, å eg bler forbanna kver gang d skjer! Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Har du ikke en tomgangsskrue da? Hvordan årsmodell er det? Siter Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser Goværsbilen Bmw 530 E12 1976 Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222 Skrota Bmw 520 88 12v Skrota Merce 190 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet September 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 D e 93 mod, eg har leida itte tomgangs skrue, men ser ud som d bare e sånn bimetall. stikke ein metall tings på "spjelle", kan ikkje skru på denne. D e forbanna når eg ikkje finne udav d :P Så håpte någen hadde peiling på dette Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg