volvofasII Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Originally posted by Warlock Jepp. Fin den der... (Et lite sidesprang.......... MF,he he det er jo traktorer :-) Jeg er Valmet fan jeg, har kjørt 805 mye. Knall god traktor, er onkelen min som har den, det første han gjorde med den var å stille opp trykket slik at den gikk bedre :-) De på felleskjøpet sa en gang at traktorer som har overlevd, onkelen min kunne de selge med dobbel så lang garanti. For hvis ikke han hadde greidd å tatt knekken på dem så greide ingen det, hehe...) Flink er du, hehehe den eneste som har spurt gitt. Men de er mine da... godt å høre at det er noen som kjører slikt ellers i værden også da... Syn gutta på FK ikke har Valtra lenger da... :) Men for å spore helt ut da.. Traktor forum????? hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Originally posted by suggen Jeg har GR.A kasse liggende:D Med oljekjøler og innfestinger, girspak og mellomaksel... Skal ha den i rallybilen tenkte jeg... De er ikke akkurat billige de der... Lettere å hente en fra f.eks merce 2,316V da, og skifte clutch-huset. Det er jo i prinsippet samme getrag kassa... Gr.A kasse er bare Getrag kasse?? De sitter også i de gode gammle 264, som det er veldig mange av.... hehehe Men hvorfor bruke det når en har DOG-BOX insats???? De er vel heller ikke så "dyre" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet September 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 INgen her som kan svare meg på hvor mye hk ejg CA får med en b21a Turbo motor????? Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Nå har jeg akkurat vært ute og prøvd en 240 med b21aturbo...det gikk til helvete gitt... Først røyk toppakninga, som følge av det gikk alt ladetrykket ut i kjølesystemet og sprengte radiatoren... Kjedelig. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 En del interessante tips her ja, skal videre bringe dem til han... Thx.... Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg