TrulsHeggekroken Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Hei! Ting som må gjøres for at den skal komme igjennom kontrollen - Nytt speil i vinduet - Fikse jording feil - Skifte pærer i krøftlysa - Nytt blinklys og glass - Nye bakdekk - Skaffe tuv papirer på senke settet, eller kjøpe nytt senkesett Så jeg trenger litt hjelp med dette. 1. Noen som vet åsen jeg skal få montert nytt speil uten å knuse hele vinduet? Speilet har gått av, men den plata som er festet i ruta er der fortsatt. Noen som har noen ideer? 2. Noen som vet hvor jeg kan få tak i tuv papirer? Setter pris på hjelp og svar! mvh, Truls Siter Audi Coupe GT 1985 (10 ventiler, 2.2L, 2.5" eksos, 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennare Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 1. den plata skal sitte der, selve speilet sitter skrudd i en liten umbrakko på baksiden ;) 2. finn ut åssen type senkesett du har, og sjekk ut evt hjemme siden dem, kan hende du får lastet ned tuv papirer derifra ;) Siter Bruksbil: Ford Sierra! Prosjektbil: Audi Coupe GT! http://www.bilforumet.no/prosjektforum/201778-audi-coupe-gt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg