funkis Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Bil vs. MC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 it just goes like "beeep beeeep" lol Stressende lyd, spør du meg. Men den gikk da fremover ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by TBI it just goes like "beeep beeeep" lol Stressende lyd, spør du meg. Men den gikk da fremover ;) Fryktelig og.. hmm.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Kenne Bell blower baby, Kenne bell Yeeeha. Snadder lyd :dude: Samme opplegg som denne: http://www.mycobra.us/videos/toofast4u.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Er så latterlig bra når de ikke tar en 600. :D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Men hva faen er det som lager den "u-utholdelig nydelige" pipelyden? Turbo? Kompressor? Rakettmotor? Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Er vel kompressoren? Whining Supercharger Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 er nok kompressoren ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 minner meg svakt om rallyen min ja :D skrukompressor er syke saker... no sånt låt rallyen min http://www.bahnbrenner.com/movies/SC_driveby.mpeg Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Oddern Men hva faen er det som lager den "u-utholdelig nydelige" pipelyden? Turbo? Kompressor? Rakettmotor? Som jeg sa.... Kenne Bell blower baby, Kenne Bell Yeeeha. Altså, kompressor fra Kenne Bell. De produserer bl.a upgrade kompressorer til Ford (som vanligvis bruker Eaton kompressorer) :D Edit: må få legge til at dette er en Twin Skrew kompressor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg