Skulebollen Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Noken her som har erfaring med http://www.trolltuning.com? Lurer på og kjøpe en bakrutesenker, noken som har hatt problem med passform på stylinga? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Ingen med erfaring nei..? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 kjøpte en rs4 fanger til audin. den var det ihvertfall elendig passform på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Heile greia virka litt jalla.. Men har handla 2 bakrutesenkera der no.. en til MB W124 og en til Omegaen.. håpa passforma er nogenlunde Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Må få vite om hva du syns om passformen på den rutesenkeren til w124 da, skal ha en sånn en sjøl etterhvert så. Kan være greit å vite om dette er kvalitet eller ikke. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Skal oppdatere når den er komt:) Var billig ivertfall Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 de er like trege som bs-bildeler... samt alltid nye unnskyldninger når delene er forsinket... og dette er mellom dem og en underleverandør av dem... jeg har aldri og skal aldri handle noe av dem! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ikke kommet noe enda?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Nei.. sa bestilling var motatt for 1-2 veker sia.. Har spurt to gangar om det er sendt og om dei har sporingsnr. Men har ikkje fått noke svar.. Jallafirma er det eg har fått inntrykk av til no.. Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 jeg quoter meg selv: de er like trege som bs-bildeler... samt alltid nye unnskyldninger når delene er forsinket... og dette er mellom dem og en underleverandør av dem... jeg har aldri og skal aldri handle noe av dem! spørr om du kan heve kjøpet og få pengene tilbake! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 bare gode ord om dem jeg.. Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 har ikkje forhandsbetalt så det er ikkje noke stort problem:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 (endret) Får håpe du får varen etterhvert da, både for din del og for trolltunings renome'. Jeg vet iallefall at de mister MEG som potensiell kunde hvis de ikke klarer å levere varen til DEG innen rimelig tid. Og det gjelder nok flere enn bare meg som tenker sånn.. Og det absolutt minste de kunne gjort er å svare på henvendelser og spørsmål om sporingsnummer mener jeg. Hvis ikke så er det lite seriøst opplegg. Endret Oktober 7, 2009 av Stig73CamaroZ28 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg