Goldensupra Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Hei alla Guttar! Nyinflyttad i Oslo, och har sedan tidigare ett bilstereoföretag i Sverige. Där sålde jag mycket bilstereos, dvd, högtalare och slutsteg till bra priser. Eftersom jag märkt att alla delar är rätt dyra här i norge, tänkte jag börja exportera bilstereos ifrån sverige över till norge, då jag har kontakter och möjlighet att göra detta. Kan därför skaffa fram det mesta till bra priser. De som är intresserad och verkligen tänkt köpa saker är mer än välkommna att maila mig på pelle_333_30@hotmail.com. Det man ska ha med i mailet är: Vad för typ av stereo/högtalare du vill ha. (specifiera om det är en viss modell eller liknande) Budget för stereon eller ljudet du vill ha. Pris exempel: Dvdspelare inkls 7" dvdskärm som åker ut kun 2999,- Samtliga större delar måste hämtas hos mig i Oslo (eller diskuteras ang frakten) mindre delar såsom stereo m.m. Kan skickas runt i norge. Hoppas på en bra tid här i norge! Mvh// Pelle Pettersson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goldensupra Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 ^^ Bump ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Morel Integra Ovation XO 5 - 2-veis Coaxial. Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christ Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Hvor mye skal du ha for Rockford Fosgate Power T600-4? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goldensupra Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hei Alla! Lättare om ni mailar mig på min mail: pelle_333_30@hotmail.com då jag får allt på samma ställe då. Pris på Morel Integra Ovation XO 5: 3499,- Rockford Fosgate Power T600-4 : 4999,- Givetvis är alla saker nya i kartong. Maila mig för mer info/ bilder eller andra spörsmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_165_166_175&products_id=3975 må nok justere prisene dine litt ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goldensupra Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Just på Morel Integra Ovation XO 5 hade jag icke någon leverantör eftersom det är ett mindre bilstereomärke, fick därför ta av en extern leverantör og då åker priserna upp. Därför kan de erbjuda just DE högtalarna till bättre pris:) På Rockford Fosgate Power T600-4 har jag en standard leverantör og kan därför sälja det till ett enormt konkurenskraftigt pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goldensupra Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Just nå har jag fantastiskt tillbud på en dubbel din 7" touchscreen dvd spiller. Inkls GPS för hela europa för kun 2499,- Kempe bra tillbud! Maila mig på pelle_333_30@hotmail.com för mer info om denna og bestillning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Du selger ikke noen singel-din dvdspillere med flip-skjerm som ikke er sinnsykt dyr? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goldensupra Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 Selger enkel din dvdspiller med samma funtioner till samma pris også. Inkls 7" touchscreen og GPS för hela europa för kun 2499,- Har samma spec som dubbel din spillern men är enkel din. Maila för mer info, bilder og bestillning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg