EvenCab Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Hei, sitter og ser litt på Corrado for tiden. Det jeg da har tenkt er at jeg skal ha Borbet A-felgene på bilen. Det jeg lurer på er da hvilken dim jeg kan ha på felgen uten å gjøre noe med bilen, at jeg bare kan sette dem på og kjøre! Håper på fine svar. Mvh. Even Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Hei. Har selv borbet a 9*16 ET15 på min. 215/40-16 dekk og justerbart understell. Er bare tut og kjør det, men kommer jo ann på hvor lavt du skal ha det..forran subber det ingenting hos meg, men bak kan den ta litt borti i humpler..men det er bare litt kosesubbing;) (min er forøvrig til salgs..dog ingen vr6 da men.. en 16V) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenCab Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Hei. Har selv borbet a 9*16 ET15 på min. 215/40-16 dekk og justerbart understell. Er bare tut og kjør det, men kommer jo ann på hvor lavt du skal ha det..forran subber det ingenting hos meg, men bak kan den ta litt borti i humpler..men det er bare litt kosesubbing;) (min er forøvrig til salgs..dog ingen vr6 da men.. en 16V) Ja, men det høres bra ut. Vet ikke om det blir så fryktelig lavt denne gangen. Har en E36 Cab som er horvelig lav, og det gjør seg ikke særlig i Trondheim :P Sykt fin bil du har forresten! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 hvis den ikke skal være så lav så er det hvafall ikke noe problem:) jo, takk for det du :) blir trist og selge den..go bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg