Oledaniel Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 (endret) Har tenkt å begynne på et nytt prosjekt snart.: ) Endret September 20, 2009 av Skody img url - url img ... Siter -Corolla e9 -Mitsubishi Eclipe -98 (solgt) -Honda Civic Hatchback -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Oi, disse er det nesten ingen igjen av... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oledaniel Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Oi, disse er det nesten ingen igjen av... :) Jeg vet, har tenkt å restaurere den å ha den mest mulig orginal, å få bort alt av rust : ) Siter -Corolla e9 -Mitsubishi Eclipe -98 (solgt) -Honda Civic Hatchback -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oledaniel Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 (endret) Fikk lagt ut litt flere bilder,tror at det blir et kjekt og bra prosjekt.. :) Endret September 20, 2009 av Oledaniel Mellomrom mellom linkene.. Siter -Corolla e9 -Mitsubishi Eclipe -98 (solgt) -Honda Civic Hatchback -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Prøv å dra den ut, å få noen bedre bilder av den =) Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oledaniel Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Prøv å dra den ut, å få noen bedre bilder av den =) Ja.:) Kan gjøre det neste gang jeg besøker den.. : ) Har 4 biler stående i hagen.. holder på å demontere en av de.. Slik jeg får plass til passaten : ) Siter -Corolla e9 -Mitsubishi Eclipe -98 (solgt) -Honda Civic Hatchback -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg