larses90 Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 ryggelysene på min s6 2.2 automat fungerer bare når jeg holder girspaken mellom R og N... Noen som har peiling på hvorfor den er sånn? sitter det en bryter på girspaken som ikke er i sin posisjon? Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Disse har vel en multifunksjonsbryter som både går på ryggelys, startsperre(så man ikke kan starte i gir), og i tillegg "forteller" instrumentpanelet hvilket gir bilen er i. Høres ut som denne har tatt kvelden i ditt tilfelle. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Disse har vel en multifunksjonsbryter som både går på ryggelys, startsperre(så man ikke kan starte i gir), og i tillegg "forteller" instrumentpanelet hvilket gir bilen er i. Høres ut som denne har tatt kvelden i ditt tilfelle. ""forteller" instrumentpanelet hvilket gir bilen er i"? det srå jo i instrumentpanelet om den står i P,R,N,D,3,2 eller 1 :p vet ikke om det går å starte den i gir, men kan prøve det når jeg skal ut nå Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 ""forteller" instrumentpanelet hvilket gir bilen er i"?det srå jo i instrumentpanelet om den står i P,R,N,D,3,2 eller 1 Nettopp, og denne bryteren gir dette signalet. Bryteren kan være defekt selv om noen av funksjonene virker. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Nettopp, og denne bryteren gir dette signalet. Bryteren kan være defekt selv om noen av funksjonene virker. Okei;) må vel av med venstre girkassefeste for å få skiftet den? Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet September 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Kan denne multifunksjonsbryteren være grunnen til at bilen min er veldig treg til å gire opp når jeg holder konstant fart? f.eks hvis jeg drar på opp til 90km/t og fortsetter å kjøre i 90, så ligger den på rundt 3000rpm. er dette normalt? Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Det KAAAN være grunnen.. men tror heller at sensoren i girkassen er gåen.. En kompis hadde en BMW 520 E39 tidligere, og hadde liknende problem, og da var det sensoren i kassa som var gåen... Men igjen; det var en BMW.. Bayerische Makk Werk! :P hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg