Baksietrølle Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Trenger en spiller til pajeroen min. Originalt sitter det nå papp høytalere og originalspiller som ikke er spesiellt bra. Har morel pulse 5 frontsett og 2 stk pioneer 6x9 høytalere jeg tenkte jeg skulle få montert. Trenger altså en ny spiller og forsterker. Har tenkt på en Dynabel BF 0804 forsterker, men er åpen for inspill. Jo billigere jo bedre, men skal ha grei lyd :) Spiller messig så setter jeg disse krav: -Pris: 1000-2000 kr -CD, MP3 og gjerne usb og minnekortleser - 1 eller flere linjeutganger takker for alle svar Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Jeg har hatt endel pioneer-spillere som jeg har vært meget fornøyd med, både lydmessig og funksjonsmessig. Gå for det :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Alpine og Pioneer spillere er trygge kjøp. Dynabel BF 0804 er grei. (har den sjølv) Kva må du gi for den no? Her er ein bra forsterker: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4066&katid=35&mid=m436&id=&vn=736 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 klar over att pioneer og alpine har pålitlige spillere. men var ute etter konkrete forslag, og da gjerne fra noen billigere enn bilradiospes. 0804 forsterkeren ligger på 1998kr hos de fleste, men har funnet den til 1398,- på en for meg ukjennt norsk nettbutikk. Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg