Gatebilmagazine Cam Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Er intr i 16" felger 5x110. Skal settes på Astra G Coupè til vinteren. Er veldig intr i de originale felgene til denne bilen om det er noen som skal kvitte seg med det. Ellers åpen for andre forslag! Bilde er et must! Kan hentes i østlandsområdet. Siter Fotograf i Gatebil Magazine / Autofil mail: camilla.gatebil@aller.no http://blogg.camillast.com/ 2003 OPEL ASTRA COUPÈ TURBO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.