Gå til innhold

Need For Speed Shift

Ranger emnet


Snitchie

Anbefalte innlegg

tror du er en liten sofagris selv mr drift R,siden du har testet alle spilla.

spill er spill..vet ikke helt hva du forventer av spill..

men att du ikke likte spille er en fair sak men å kalle alle andre som liker spillet å liker å bruke litt tid på bilspill for sofagriser syns jeg er litt personlig ment mot oss...

ja jeg har kjørt mye på bane sånn ca 3år nå ,selfølgelig ikke me en grom s14a som mamma har sponset(som du selv skrev i tråden din)men jeg har noen timer med banekjøring å jeg har aldri prøvd ett bilspill som

er i nerheten av realiteten...å kjøre bil på tv er ikke det samme som å kjøre bil etter veien å på bane,håper du og skjønner det snart,for det har til og med jeg skjønt..å jeg er ikke noe einstein..hehe...

 

jeg ref. til posten rett over her!

Jeg har nå kjørt på bane i nærmere 7 år! og drevet med en del andre motorsporter i lengre tid! det er ikke dette det dreier seg om.. ELLER min gromme s14 som du sikter til!

 

jeg snakker om bilens OPPFØRSEL! skal man ha noen glede av å spille et spill burde det være litt vel realistisk! det er lenge siden mario cart var populært

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 235
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal jeg som soffa gris slutte å lese, da må du som motorsport utøver\ what ever slutte å kjøre bil..

 

Så du mener att det skal vare bli dønn likt ekte saker, om det er mulig.

Hvor morro tror du det ville blitt for folk som liker å spille, og spiller for å møte folk. Og ja ha det morro å tulle. Heller ikke alle som kan å håndtere en bil så bra att dem greier å drifte. Det greier jeg sikkert ikke selv engang lenger.

 

Det er spill å blir spill, skal ikke lære seg å kjøre. Det skal skje med ekte bil å ekte erfaring på vei\bane.

 

Og vi har sagt att det ikke er realistisk men underholdning til andre bedre spill kommer. Så det er bare å droppe diskusjonen i tråden å komme litt tilbake til topicen istede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN! å selge halvferdige produkter som skal lure folk til å tro at å kjøre bil på den måten i spillet er som å kjøre på ekte blir litt feil!

 

Akkurat den der er jeg helt enig med deg i, og det har NFS og DIRT2 gjort, reklamerer og får PRO's til å skryte opp for seg.

Dirt2 er et konge spill, det er jævla morro, jeg og flere har hatt det morro sammen på det spillet, og jeg sier ikke det er tilmermet realiteten.

 

Forza er et ganske gjennomført spill, mangler og feil er det, men det er fortsatt gjennomført og mye nermere realitet enn andre bilspill på KONSOLL!

OG jeg vet veldig godt at å kjøre bil på et spill er ikke som å kjøre bil i virkeligheten, virkeligheten er det masse vanskeligere i forhold til et spill, man kan satse litt mere på et spill.

Men det jeg vil frem til, vet man basic på drifting i virkeligheten, så kan man basicen og hvordan man skal håntere bilen i et spill og, men det er ikke alle spill som klarer og gjenomføre diverse fysik på spill som gjør det urealistisk i forhold til realiteten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den der er jeg helt enig med deg i, og det har NFS og DIRT2 gjort, reklamerer og får PRO's til å skryte opp for seg.

Dirt2 er et konge spill, det er jævla morro, jeg og flere har hatt det morro sammen på det spillet, og jeg sier ikke det er tilmermet realiteten.

 

Forza er et ganske gjennomført spill, mangler og feil er det, men det er fortsatt gjennomført og mye nermere realitet enn andre bilspill på KONSOLL!

OG jeg vet veldig godt at å kjøre bil på et spill er ikke som å kjøre bil i virkeligheten, virkeligheten er det masse vanskeligere i forhold til et spill, man kan satse litt mere på et spill.

Men det jeg vil frem til, vet man basic på drifting i virkeligheten, så kan man basicen og hvordan man skal håntere bilen i et spill og, men det er ikke alle spill som klarer og gjenomføre diverse fysik på spill som gjør det urealistisk i forhold til realiteten!

 

 

Forza er eneste jeg ikke har prøvd, men har sett videoklipp av det på nettet og for meg virka det ikke helt reelt. desutten de som spiller det og lfs, mener lfs er mye mer virkelig! og lfs har jeg kjørt masse av.... og enda sliter som faen fordi bilen ikke oppfører seg slik JEG personlig er vandt til irl..

 

 

jeg spiller ikke mye ovrhodet. men de få gangene jeg spiller blir jeg så forbanna over hvor lite realistisk ting er at jeg dropper å spille.. kall meg gjerne kresen.men når man bruker manfoldige millioner og flere år for å lage et spill som er like reelt som Mario cart fra 90 tallet.. da begynner jeg å lure

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forza er eneste jeg ikke har prøvd, men har sett videoklipp av det på nettet og for meg virka det ikke helt reelt. desutten de som spiller det og lfs, mener lfs er mye mer virkelig! og lfs har jeg kjørt masse av.... og enda sliter som faen fordi bilen ikke oppfører seg slik JEG personlig er vandt til irl..

 

 

jeg spiller ikke mye ovrhodet. men de få gangene jeg spiller blir jeg så forbanna over hvor lite realistisk ting er at jeg dropper å spille.. kall meg gjerne kresen.men når man bruker manfoldige millioner og flere år for å lage et spill som er like reelt som Mario cart fra 90 tallet.. da begynner jeg å lure

 

 

Du er for kresen og for dårlig taper, men før du sier at spill ikke reelt, så bør du prøve før du kommenterer det. Du kan heller ikke forvente at spill er som DU vil at de skal være. Spill er spill, realitet er realitet.

Men test ut Forza (eller en annen type bil"simulator") med ratt, kansje du får et annet syn over spillet og.

 

Men nok OFFTOPIC!

Endret av Roar89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er for kresen og for dårlig taper, men før du sier at spill ikke reelt, så bør du prøve før du kommenterer det. Du kan heller ikke forvente at spill er som DU vil at de skal være. Spill er spill, realitet er realitet.

Men test ut Forza (eller en annen type bil"simulator") med ratt, kansje du får et annet syn over spillet og.

 

Men nok OFFTOPIC!

 

kresen er jeg ikke.. jeg er real! er det NOE av spille jeg forventer så er det at KJØRESPILL skal være ekte! et skytespill er ekte! du skyter en fyr i huet! han blør og dauer!

 

det der er jo simpelt!

 

 

Jeg kjører faktisk LFS med G25 her hjemme. Du får IKKE! kjørt forza med 900graders ratt, clutch gass og bremsepedaler! ergo kan ikke sammenlignes!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er det så mye å lage oppstyr av? Det er et spill kun ment til underholdning! Det er ingen som sier at det er som å drifte i real life. Ingenting ondt ment DRFT-R, men jeg synes du kan ta deg ei bolle. Jeg synes det er artig å spille bilspill, og jeg driter i om det ikke er det samme som på ordentlig, og det tror jeg resten av de med innlegg i tråden her synes og. Jeg respekterer dine meninger, men det der blir bare for teit

 

Og et skytespill er i allefall ikke ekte. I de fleste spill kan du skyte en i kneet, og han kommer likevel løpende i mot deg. Hovedpersonen tåler som regel femti kuler, og setter han seg ned og hviler seg, blir han like fin igjen etter 10 sek. Mao. IKKE ekte.

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg ikke skjønner sjuking er skrifta di! skriv norsk!

 

og btw

fordi jeg på lik linje med dere ikke har et liv og henger på dette tafatte forumet for å diskutere!

 

 

fikk du svar på spm ditt eller!?

Endret av DRFT-R

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er det så mye å lage oppstyr av? Det er et spill kun ment til underholdning! Det er ingen som sier at det er som å drifte i real life. Ingenting ondt ment DRFT-R, men jeg synes du kan ta deg ei bolle. Jeg synes det er artig å spille bilspill, og jeg driter i om det ikke er det samme som på ordentlig, og det tror jeg resten av de med innlegg i tråden her synes og. Jeg respekterer dine meninger, men det der blir bare for teit

 

Og et skytespill er i allefall ikke ekte. I de fleste spill kan du skyte en i kneet, og han kommer likevel løpende i mot deg. Hovedpersonen tåler som regel femti kuler, og setter han seg ned og hviler seg, blir han like fin igjen etter 10 sek. Mao. IKKE ekte.

 

oh ja akkurat! så jeg skal ikke kunne få uttale min mening om hvor ræva et spill er bare fordi DU liker det?

 

hvor Klovn er du egentlig? dette er så jævlig jante piss lange veien! alt som er ok og positivt skal man jæppe med. er noe negativt skal man begrave seg i jorda og holde kjeft

 

 

hell no!:vampire:

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Mye artig krangling her! Men er faktisk enig med DRIFTR her. N4S Shift skal være et simulatorspill og dermed bør bilene oppføre seg tilnærmet virkeligheten så godt som det går ann å få til. Hvis man føler at bilene ikke opptrer reelt er det ingen simulator! Håper på at gutta i GT5 har fått ting til og venter i spenning på dette!

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare ler og ler, og ler, og ler en mega massiv LOL til deg DRFT-R.

Er det virkelig mulig å være så opphisset som deg, hvis du i det hele tatt ikke får til å spille, så DRIT DA EN LANG F*** i å spille da, er det virkelig et problem for deg å skjønne??

 

SPILL ER SPILL, REALITET ER REALITET!

Om du har så forbanna store forventninger til et spill, så kansje du burde begynne å produsere et spill som er tilegna dine krav. Kansje du får det som det vil.

 

Og nei, negative ting skal ikke begraves, men dine meninger kommer man ikke langt med, du blir jo overopphissa for den minste ting, du burde ta deg et par valium og røyk deg heftig feit en og slappe av et par dager før blodtrykket tar knekken på deg!!

 

HEI! Admin/mod, kan dere ikke dele opp tråden? ikke vits å fylle tråden her med sånt piss som vi holder på med nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg uttaler meg noe som helst om NOEN spill du finner i dag på markedet. kan jeg bare spørre dere sofa griser..

 

HVor mange av dere har faktisk kjørt drifting på bane? eller generelt sett kjørt på bane med noe onkli kjøretøy utenom en sløv gammal drittbil som understyrer og går dårlig..

 

;)

 

Sier bare en ting.. Spillet suger kukk på lik linje med alle de andre NFS GT og colin mcrae spillene! så enkelt er det!

 

Spill og virkelighet er planeten jorda og venus. langt faen fra hverandre!

 

Hvis dette er innlegget som trigget krangelen her, må det være noen som har misforstått veldig! (eller ikke leser skikkelig)

 

 

Har dere noengang sett en helt vanlig mann som har kjørt bil i 10-20 år som setter seg bak ratt og pedaler og skal kjøre bilspill? Det blir som å lære å kjøre bilen på nytt, nettopp pga det er urealistisk. Det gjelder alle spill. Til og med LFS. Uansett hvor riktig bilen oppfører seg fysisk, er det to elementære punkter man aldri vil kunne få til i et bilspill: Kjenne på kroppen hvordan bilen oppfører seg og fartsfølelse. Jeg satt ikke akkurat med ei hånd på rattet når jeg for første gang prøvde meg med 200sx'en på våt asfalt i første gir rundt på parkeringsplassen, for å si det sånn! :)

 

Og tilbake til Shift... Det er ingen tvil om at dette er det beste spillet i serien med tanke på simulering av virkeligheten, selv om det kanskje bare har gått fra 1 til 7 på en skala til 100.

Og driftingen kunne de enkelt og greit bare kuttet helt ut. Den er jo verre enn pro street, og da fikk de ikke noe hjelp av Vaughn Gittin Jr.! Der fikk jeg i det minste til noen komboer med rattet...

 

Og det er veldig kjedelig for sjåfører irl og på spill, når f.eks Ken block og Vaughn Gittin Jr. går ut med masse bra pr for et spill og sier at det er realistisk og sånt. Man blir for det første skuffet når man selv ser hvor lite virkelighetsnært spillet er, og man blir litt mindre begeistrert for personene som tar penger i stedet for å være de respekterte sjåførene man en gang så opp til (dette var kanskje satt litt på spissen, men dere ser tegningen)

 

Men at shift ikke har nok action, kan ingen klage på! :)

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår