Gå til innhold

ledpære i parklys b6 m/xenon

Ranger emnet


nmuren48

Anbefalte innlegg

skal få satt inn xenon-mach pærer i parklysene på min a4 2004 b6 m/xenon i nærlysene, men har lest over noen tråder om led-pærer i parklys isteden for vanlig h6w pære, mange skriver at man må sette på motstander på pærene for å lure autocheck-systemet

 

fant noen ledpærer på dioder.no som det ikke stod noe om at man trengte motstander, det står det på w5w pærene..

 

Dette skriver de om de:

"Ny og kraftigere utgave med strømregulator, så den tilpasser seg til nettopp din bil. Dermed er den beskyttet mot for f.eks høy ladespenning, og øker levetiden på diodene. I pæren sitter det 4 superkraftige 3mm dioder"

 

Er dette noen nye pærer som funker uten motstand eller har jeg misforstått veldig?

har vertfall bestilt meg ett sett for å prøve desse..

 

her er link til siden:

http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=242_243_244_332&products_id=1661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg kjøpte bare noen BA9S-ledpærer med innebygd motstand fra bilkabel.no og så filte jeg vekk ene av de to metalltingene på pæresokkelen, funker fint, ingen problem mtp autochech, så dette er tingen for de med xenon og som vil ha xenonmach i parklysa!

 

jeg har en A4 04`mod

Endret av nmork48

Tysk kvalitet!

 

-Audi A4 TQ S-line

-Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt-

-Bmw 320i 2.0 1999 -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står jo du må ha motstand sett på nyere biler ;)

 

http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?products_id=683

 

Jeg kjøpte ett sett av de pærene!

Det var etter att jeg klaget på de pærene de skrev dette i artikkelen, stod ingenting om det da jeg kjøpte de! Men dagen etter jeg sendte klage stod det med att man trengte motstand! :P

Endret av nmork48

Tysk kvalitet!

 

-Audi A4 TQ S-line

-Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt-

-Bmw 320i 2.0 1999 -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår