Stian1301 Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Må nå bytte sikringsboks og lurer på om tilkoblingene bak bare er plug & play eller om det er rom for store feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 demonterte en 1,8l golf TOTALT ifjor og det så absolutt ikke ut som noe problem å koble bakpå der ;D bare merk ledninger med hvor de skal for sikkerhets skyld så møter du hvertfall ingen problemer ;D alle ledningene har kontakter(som jeg tror ikke passer om hverandre) kan hende det er en jordingskabel som er skrudd fast bare... lykke til ;D og om du trenger hjerne til 1,8 så si ifra ;D hehe Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian1301 Skrevet September 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Takk for svar! Bytta den selv i går og det var veldig enkelt. Var plug & play hele veien. Bytta over en og en ledning fra den gamle til den nye boksen. Er veldig vanskelig å gjøre noe feil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 hei. trenger ny sikringsboks jeg og. så kunne du sagt hvor det var du kjøpte din? :) og hvor mye du måtte betale? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 hei. trenger ny sikringsboks jeg og. så kunne du sagt hvor det var du kjøpte din? :) og hvor mye du måtte betale? :) Jeg kan se etter enten nå eller imorgen om jeg fortsatt har en liggende. Er isåfall fra en 1,8l og alle sikringer og releer er der ennå... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 ok.. men har vell egentlig nett bestilt en :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2009 daså :) fant hvertfall ut at jeg har en komplett sikringsboks liggende om noen trenger ;D alt av releer og sikringer sitter fortsatt i :) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg