skibstad Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 kjøp deg hel orange lys fremme, fra usa.. det hadde blitt rått! har du bilder av de ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Kjempe bil detta, bare du hiver skvettlappene under fangern, og river av stickerne:) stickerne.. vis de er klistere på taket dere mener så skal de mest sansynlig aldri av.. er der får å sjule litt merker etter de ble sveist i takluke.. skvettlappene skal av. men haster ikke så mye. først må eg ha motor.. så bross eller t-rød styling. så er ikke skvettlappene der lenger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Du burde sette diesel i denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Orange parklys: Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Plz, ikke Trød styling a:P vis du vil ha lav bil, senk mer da vel... Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Plz, ikke Trød styling a:P vis du vil ha lav bil, senk mer da vel... har lest og sett at t-rød kanaler og bakdel er finest. den bakdelen dekker vel mer ? men er jo mangen som har de og bross front ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Stilig bil :) Skulle kjøpe denne, men slo det ifra meg da sparkle på take var sprukket opp. ( sikkert derfor det er stickers dær..) Trekker fukt og ruster under. Men bortsett fra det er den krute god :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Stilig bil :) Skulle kjøpe denne, men slo det ifra meg da sparkle på take var sprukket opp. ( sikkert derfor det er stickers dær..) Trekker fukt og ruster under. Men bortsett fra det er den krute god :) klistere dekker ikke sprekken, men den står innendørs pg dritt takluke fra bmw.. men eg må fikse den sprekken der på et vis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Orange parklys: passer til den farge bil.. men min er jo mye mørkere. så tror ikke eg går får di. syns de passer fint me sota lykter og eg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 noen tips om stoler som kan passe eller tilpassest i bilen ? vil ha sjin stoler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 har du fått fjerna de føle lastebil greiene? nei syns di kan være der til de kommer bross eller t-rød styling. bilen blir alt for høg uten dei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 få på 16-17" hjul med 35 eller 40 profil + senk, da blir den lav nok hvis du i tillegg skal ha bross!;) Det kan jeg love deg. Turboolsen, du kjører jo audi, det er langt verre, på grense til at svartedauden hadde vært bedre! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goførti Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Nei har du sett, jeg hadde denne bilen før. solgte den vel i mars. da hadde den IKKE de grusome skvettlappene foran, eller stickers på taket! eneste jeg gjorde på denne bilen var å bytte clutchen. + jeg solgte den for myyyyyye mindre en du ga for den, eneste forskjellen var at den ikke hadde 18" og manglet dørtrekk :) Siter 93 Volvo 245 Turbo 86 Volvo 240 98 Kawasaki ZX6-R 09 Polaris Assault RMK 800 87 Suzuki lt250r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Nei har du sett, jeg hadde denne bilen før. solgte den vel i mars. da hadde den IKKE de grusome skvettlappene foran, eller stickers på taket! eneste jeg gjorde på denne bilen var å bytte clutchen. + jeg solgte den for myyyyyye mindre en du ga for den, eneste forskjellen var at den ikke hadde 18" og manglet dørtrekk :) hva jor du galt nå du bytta clutch da ? måtte bytte den ijen etter å ha kjørt den til jæren :O vet du om mer rust en de så er forran bakhjula ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 få på 16-17" hjul med 35 eller 40 profil + senk, da blir den lav nok hvis du i tillegg skal ha bross!;) Det kan jeg love deg. Turboolsen, du kjører jo audi, det er langt verre, på grense til at svartedauden hadde vært bedre! har dere noen fårslag til 17" felger da ? vil ikke ha eiker de er feil farge til bilen syns den passer med crom felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg