skibstad Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 var å kjøpte meg ny bil for noen uker siden i lofoten her er noen bilder av den så håper eg på komentarer. har tenkt å bygge turbo motor i bilen. Bilen er en 1980 modell har papir på bremser til 220hk. så de må vær muligheter for turbo motor. den var også nesten ikke brukt etter den ble lakkert. er noe rust på koffertlåkk der di har bårt hull til spoiler og eg ser de er litt forran bakhjula på kanalen. planen er å sette på bakaksling og ZF girkasse som er forsterka fra bakaxel.se å få tak i en motor med ca 300hk. eller bygge en har en b230f block liggende men den har ikke underspyling så eg tar imot tips vis noen har de :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Den der trenger en avharryfisering!! Håper ikke det er du som har hengt de lastebilgreiene, stickers, sotet lykter, etc :-P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 sier meg enig med de over her, bytt blinkers og de lastebil-greine foran under framfangeren. Bilen har jævli med potensiale, men de felgene var ikke helt passende syns JEG. Allikevel, du har en knallbil der sånn som kan bli grisegrom! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 få vekk de lastebil greiene med en gang! og få på plass runde lykter så blir det en perle av en 242.. hvordan motor er det i den ? bytter ikke lykter. syns di er fine :P er b230a i den nå. men har planer om å kjøpe stor turbo av DaButcher og kansje fk eller ft motor Den der trenger en avharryfisering!!Håper ikke det er du som har hengt de lastebilgreiene, stickers, sotet lykter, etc :-P er jo fint med sota lykter men lastebil greiene skal av når eg får bross fanger eller noe :) sier meg enig med de over her, bytt blinkers og de lastebil-greine foran under framfangeren. Bilen har jævli med potensiale, men de felgene var ikke helt passende syns JEG. tror de er 850 felger med noen jævlie spacers. bak er di 5cm å forran 2cm. men eg har litt lyst å ha 18" felger.. er de 18" som passer på 240 uten spacers ? Allikevel, du har en knallbil der sånn som kan bli grisegrom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Hvem har hjerte til å ødelegge en 242 som dette her?? Riv av lastebildrittn å stickers å Senk + brossen du har planer om så har du en stk skamrå volvo! Det der var bare vondt å se på.. 1+ Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 selge den ? nei nettopp kjøpt den :P du skulle bara sett på autodb.. lå lenge der :P Hvem har hjerte til å ødelegge en 242 som dette her?? Riv av lastebildrittn å stickers å Senk + brossen du har planer om så har du en stk skamrå volvo! Det der var bare vondt å se på.. 1+ stickers ? er de ingen som liker de sota lyktene ? syns de er fint eg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 har sett litt på t-rød sett og.. de er jo 850 R stylinga den er og fin. men har ikke sett så mangen 240er med den på. noen som vet kor mye lågere bilen bler me di forsjellige ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle3 Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Bilen er tøff som den er. Hvilken bil er takluka fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240gunnar Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 takluke fra en bmw tror jeg det er, en jeg kjenner som hadde denna før.. :) Men få bort det der greiern unner leppa, di var fæl.. Siter 1990 Volvo 240 B230FT 1986 Daihatsu Rocky 1989 Polaris indy 440 2001 Polaris Edge 600 1999 Cagiva Mito 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 hvor mye ga du for den ?.. helt enig med han over her... den er lei og se på sånn den ser ut nå. . det her kan bli en sykt rå volvo 242 39 Bilen er tøff som den er. Hvilken bil er takluka fra? takluke fra en bmw tror jeg det er, en jeg kjenner som hadde denna før.. :)Men få bort det der greiern unner leppa, di var fæl.. er fra bmw ja. vet du modell osv og ? skulle hatt ny pakning og helst elektrisk styring :) hva mener dere med stickers ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Tror de tenker på taket, men det er vel lakket sånn? Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skibstad Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Tror de tenker på taket, men det er vel lakket sånn? nei er klister. men de sjuler sikkert litt merker itter takluka osv.. siden den er svaiset i fra en annen bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Kjempe bil detta, bare du hiver skvettlappene under fangern, og river av stickerne:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 kjøp deg hel orange lys fremme, fra usa.. det hadde blitt rått! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfII87 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 (endret) Ikke akkurat :respect for trailerstilen Men som noen her er inne på, kan detta bli en riktig fin bil. Nye blinkers, felger, senk + å umiddelbart iverksette fjerning av skvettlappene - tror jeg ville begynt der. Sku likt å visst hva som foregikk inni hue på han som satte på de... Endret September 14, 2009 av GolfII87 Siter Volvo V50 T5 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg