Gå til innhold

Vakum slanger....

Ranger emnet


parelius

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det noen her som har noen bilder av vakum oppsettet på forgasseren til en Golf 2 1.6C 84mod.???

Har nylig byttet gasser, men det manglet 3 slanger og jeg har ikke anelse hvor de skal stå.

Håper noen kan hjelpe meg med dette.

 

 

Mvh Stian

-Volvo 240 AT

-Golf II 84 mod. (Til salgs)

-Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing)

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti 3 slike forgassere, men alle av dem hadde forskjellig vakumoppsett. Du kan gå til nærmeste VW forhandler å høre med dem, eller noen her inne kan scanne oppsettet som som er avbildet i Haynes boka.

 

Skulle heller byttet til en Weber forgasser, da slipper du vakumet :P

Har ikkje bil eg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - har vært nedi garasjen i dag og gjordt akkurat det samme - det vakumstyret der er et mysterium uten like.

 

Jeg har et klistremerke under panseret som viser hvor vakumslangene skal - ta en titt og se om ikke du også har det. Hvis ikke kan jeg kanskje ta et bilde og så kan du få se hva jeg har.

 

Hvis noen har et bilde av en 2e2 med korrekt vakumoppsett samt vakumslangene til resten av bilen hadde dette vært gøy å sett - godt å høre jeg ikke er den eneste som hater de gasserne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

min har akkuratt i skrivende stund føkka hardt opp den og..det er den samma gamle visa om ta den driver og kødder (humper og fusker og lager rare lyder) på lavt turtall.kunne gjerne trengt litt hjelp med detta.har skifta vakum slangene osv.men det hjalp svært lite.han bare fyller den ene kammerëret med bensin og kveler seg.faen.skulle ikke skjedd idag når jeg fikk lappen..helvete..håper at noen kan hjelpe meg:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår