Roy001 Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Prøver igjen. Har en 90TDI (340k km) som jeg ønsker å skifte motor i, til en 110TDI. Er det noe elektrisk som må skiftes, eller er det samme ledningsopplegget på disse? Vet at det er en VNT turbo på 110TDI, men det er vel styrt av vakuum/trykk? Er bare usikker på om jeg må opp med hele dasjen og røske alt av kabler (grøss) for da blir det vel ikke noe ut av dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Ingen som har gjort dette før??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 tror i grunn at vnt turboen har litt mer styringer så kan hende du må bytte litt på ledningsnett fra hjernen og til motor og sånt men utenom det så burde det la seg gjøre ganske greit, uten at jeg lover noe... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg