nmuren48 Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 (endret) Har en 2004 mod A4 1,8tq s-line som jeg vill bytte ratt i om det ikke er så altfor mye arbeid.. Har vertfall funnet et ratt som jeg synes var sinnsykt rått, men det står noe om att man vil få problemer med at aibaglampa vil lyse uten ordentlig omkabling, noen smartinger her som har erfaringer om å bytte ratt i desse bilene? mye arbeid med kablene? å er det mulig å få multifunksjonknappene til å funke? å sist men ikke minst passer airbagen fra mitt 3eikers ratt i dette rattet?(ikke multifunksjon på mitt) link til siden som selger rattet.. http://www.performance-cafe.com/product_info.php?cPath=477&products_id=1948 Endret September 11, 2009 av nmuren48 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Det passer. Det er ingen fare. Men om airbagen din blir utløst ved en krasj er en helt annen sak. Les masse om dette temaet på vw audi klubben sitt forum :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmuren48 Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Det passer. Det er ingen fare.Men om airbagen din blir utløst ved en krasj er en helt annen sak. Regner med airbaglampa lyser om airbagen ikke funker som den skal? Lite hyggelig å ikke vite om den utløses eller ikke om uhellet skulle vere ute:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Regner med airbaglampa lyser om airbagen ikke funker som den skal?Lite hyggelig å ikke vite om den utløses eller ikke om uhellet skulle vere ute:S Du får ikke koblet til airbagen engang uten å gjøre om på en del kabler. -04 mod A4 har 2 kabler til airbagen mens A4, S4 og RS4 B7 har bare en kabel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmuren48 Skrevet September 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Du får ikke koblet til airbagen engang uten å gjøre om på en del kabler. -04 mod A4 har 2 kabler til airbagen mens A4, S4 og RS4 B7 har bare en kabel. Er det ikke omvent? :P trodde det var B7 som hadde 2stegs airbag.. Men uansett, passer airbagen min i dette rattet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Men uansett, passer airbagen min i dette rattet? Svaret er NEI! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Er det ikke omvent? :P trodde det var B7 som hadde 2stegs airbag.. Men uansett, passer airbagen min i dette rattet? Det er riktig. A4 B7 har 2-sone airbag og A4 B6 har 1-sone men det er bare en kabel som skal inn på airbagen på B7 og to kabler på B6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmuren48 Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Svaret er NEI! Doh! Da blir det nok intet rattbytte, regner med en slik airbag er svinedyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Doh! Da blir det nok intet rattbytte, regner med en slik airbag er svinedyr? Spiller ingen rolle hva airbagen koster når den ikke vil fungere i bilen din. Skal du ha airbagen til å fungere må du bygge om airbag systemet fra 1 steg til 2 steg system. Og det er ikke lønnsomt. Enkelt og greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Ta en titt på Audizine du. Mange som har gjort det samme der og fått det til å fungere perfekt :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Doh! Da blir det nok intet rattbytte, regner med en slik airbag er svinedyr? Husker ikke lengre prisen eksakt airbagen, men jeg tror Møller skulle ha i underkant 10.000 for den. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg