Stig73CamaroZ28 Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Skulle gjerne hatt litt hjelp til å modde disse Brock B4 felgene over på Merca mi bare for å få et bedre visuellt inntrykk av hvordan disse vil passe min bil. Og gjerne med en passe senk på bilen samtidig om noen gidder det ekstra bryderiet. :) Jeg har photoshop selv, men har ikke lært meg å bruke det skikkelig enda så jeg får ikke dette til uten hjelp.. Her er felgene: Som skal over på denne bilen: Eller alternativt om vinkelen ikke er bra nok så kanskje det blir enklere å modde noen Brock B4 over på dette bildet isteden?! Men da har jeg ingen felgbilder klare.. På forhånd tusen takk! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 senkingen ble veldig dårlig pga. jeg var litt for kjapp... si ifra om jeg skal heve eller senke den mer. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 senkingen ble veldig dårlig pga. jeg var litt for kjapp... si ifra om jeg skal heve eller senke den mer. Ah, neida. Det der ble perfekt, tusen takk skal du ha for hjelpen Exposito. :) :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Jeg kunne egentlig godt tenke meg en liten kjapp howto på hvordan jeg kunne gjort dette selv egentlig, sånn for senere anledninger.. Jeg har CS4, og det jeg lurer på er hvordan jeg kan jobbe med to forskjellige bilder samtidig sånn som her. At jeg for eksempel skal hente felger fra et bilde og tilpasse de til det andre bildet.. Jeg finner rett og slett ikke ut hvordan jeg skal få til dette.. Jeg har drevet å jukset det til via crop, og så åpne windows fanen for å finne igjen det andre bildet der for så å bruke paste der.. Men det må da være en enklere måte? Og det er ikke alltid jeg får til å bruke paste heller, og jeg finner ikke ut hva som er årsaken til det..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 jeg åpner begge bildene i photoshop, så trykker jeg bare på den markerte knappen så kan jeg velge å åpne det andre bildet. søk på google og youtube så finner du mange guider. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Ah, ok. Takker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 (endret) Ble inspirert til å gjøre et forsøk på å fremme looken jeg er ute etter, mer eller mindre vellykket.. :ass: Her er hele utviklingen: Noe a la dette syns jeg hadde vøri tøft da.. ;) Endret September 13, 2009 av Stig73CamaroZ28 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Bare du lar øyelokkene være så :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Bare du lar øyelokkene være så :) Nei, øyelokkene skal jeg ha ja! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Har testa litt mer med photoshop, prøver å lære meg noen triks. Enda en Brock4 mod, og MED øyelokk såklart. ;) Første bildet er kun justert eksponering på, det er sånn bilen ser ut pr i dag. Tatt litt seint på kvelden. Og her har den øyelokk da. :) Så med Brock4 felg isteden.. Litt ekstremt brei sådan.. Og så med lys.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg